גולדקנופף מכריז מלחמה? "שש"ס יחכו כמה שנים"

אבי יעקב 8 Comment on גולדקנופף מכריז מלחמה? "שש"ס יחכו כמה שנים"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ב'מהדורה המרכזית' על תקציב האברכים: "גדולי ישראל העניקו לעניין חשיבות מיוחדת". שכר הגננות: "יש הבטחה חתומה שהנושא יטופל". תכנית הדיור: "כסיף היא רק חלק מהתכנית הגדולה". והבחירות המונציפליות: "שש"ס יחכו כמה שנים ויקבלו את חלקם"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יהדות התורה ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף התראיין הערב למהדורה המרכזית עם אבי מימרן והתייחס לכל הנושאים הבוערים. הראיון נפתח בעניין תקציב האברכים שקיבל את אישור הממשלה: "הבוקר עצר אותי אברך ברחוב, והודה לי במיוחד שסידרנו את התקציב לאברכים גם רטרואקטיבית. לצערי לא הצלחנו לעשות את זה גם לגבי בחורי הישיבות. גדולי ישראל העניקו לעניין חשיבות מיוחדת. בעבר לא יכלו להילחם על הדברים הללו, היום אנו בממשלה ימנית ומאוחדת. יש הסכמה מלאה על כל חוק שאנו מגישים. חברי הכנסת הדורות הקודמים כמו שפירא ופרוש לא היו מסוגלים לעשות את זה. היום אנחנו נלחמים על זה, בבצ'יק הלך לישון ליד הדלת של ביבי, היו טלפונים באמצע הלילה. ב"ה שהצלחנו"

בעניין תקציב הגננות אמר: "יש עדיין בעיות טכניות, אבל כרגע כבר ברור שגננת תרגיש הבדל כבר בראשון לספטמבר הקרוב. זה עדיין לא מושלם אבל זה כבר משהו. אמרתי ליו"ר ההסתדרות בר דוד, 'אתם עדיין מפלים את העובדות החרדיות ואני אלחם על זה'. באוצר אמרו שאין לי סיכוי. הם רוצים להוסיף רק למי שעובדת דרך העירייה. אז אנחנו נסדר שכל הגננות והסייעות יעבדו דרך העיריות. יש לי חתימה ממזכיר הממשלה אצלי בכיס, שמבטיח שהנושא הזה יבוא על פתרונו. אנחנו חייבים לדאוג שכל עובדי ההוראה שקופחו עד כה יבואו על שכרם ההוגן. אסור להפלות בין שתי גננות, כי אחת חרדית ואחת חילונית. זה לא ייתכן במדינה מתוקנת".

ולגבי הדיור אמר שר השיכון: "כסיף היא רק חלק מתכנית מטרופולין שאנו מתכננים בנגב יחד עם משרדי הנגב והפנים, מדובר על מסות של תושבים שטרם היה בהיסטוריה. בין היתר היא כוללת גם את קריית גת עם עשר אלף יח"ד. וגם את כסיף, ברמ"י יש ביקוש גבוה לשטח הזה". על הטענות השונות בנוגע לאי סדרים ושקיפות אמר: "שר השיכון הוא חרדי, אז אפשר להתעלם מכל הרכילות. אנחנו בוחנים את עצמינו כל הזמן. שנה שעברה ביוני אושרו כ20 אלף יח"ד ואנחנו ממש קרובים לזה. בעכו היחידות שהפשרנו כבר משווקות, וגם בטבריה, וגם בקריית גת. אי אפשר לעשות הכל בבת אחת".

לגבי הבחירות המונציפליות: בבני ברק: "אני בעד כל הסכם, אבל אנחנו כרגע כבר חתומים על רוטציה מול דגל. כאשר נסיים את ההסכם איתם נוכל לצרף את ש"ס. שהם יחכו כמה שנים. אנחנו צריכים לשבת ביחד ולחשוב, האם שווה לנו לצאת עכשיו במלחמה פנימית. מגיע לש"ס המון וזה הגיע להם גם לפני הרבה שנים. אבל השאלה אם זה שווה את המחלוקת. בסוף זה יסתדר, לא נריב על זה". ובאשדוד: "גם שם אנחנו פועלים בגלוי ובתיאום מלא עם ש"ס. עדיין יש זמן עד הבחירות ונראה איך פועלים נכון. נכנסו צעירים למערכת, אני לדוגמה, ומרעננים את השורות".

לסיום הבטיח גולדקנופף כי גם בעתיד "אתן את ההצהרות הראשוניות אצלך בקול חי".

האזינו לראיון המלא



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    בושה בושה בושה
    מדבר על קיפוח הגננות

    1. איזה התנשאות
      אין לו בושה כאילו כל המדינה שלו
      והוא יקבע
      פשוט בושה והתנשאות

      1. לא נראה לי שהוא מכיר בכלל את המושג בושה
        איו חיה כזו בפוליטיקה
        הבושה היותר מטרידה היא שהציבור ממשיך להצביע בקלפי לפוליטיקאים שמייצגים את עצמם

  2. 7

    בבחירות נגלה אם ש"ס יחכו כמה שנים או גור…. אי אפשר לזלזל כך בציבור ספרדי גדול!

  3. 6

    חכם מאוד חושב עמוק צריך גם להבין אותו אבל לא שלא צריך להתחשב

  4. 5

    שמעתי את הראיון, חיכיתי לחלק 'הבעייתי' והוא לא הגיע. להפך ענה בצורה מכובדת ומכבדת.

  5. 4

    בושה וחרפה!!! זלזול בציבור גדול מאוד!

  6. 3

    נכנסו צעירים למערכת לדוגמא אני (ציטוט)
    חחחחחח
    עוד צעיר אחד כזה ועבדנו…..